آموزش طراحی لوگو

در این وبلاگ به آموزش طراحی لوگو می پردازیم و به صورت عملی و حرفه ای ظراحی لوگو را موزش خواهید دید .

آموزش طراحی لوگو

در این وبلاگ به آموزش طراحی لوگو می پردازیم و به صورت عملی و حرفه ای ظراحی لوگو را موزش خواهید دید .

کلمات کلیدی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

اگر مشاغلی را شروع می کنید ، به یک آرم نیاز ندارید - نه فقط به هر آرم قدیمی ، بلکه به یک ایده خلاقانه و خلاقانه آرم که شما را از سایر مشاغل موجود در طاقچه شما متمایز می کند. که در ادامه برای شما خواننده محترم آموزش طراحی لوگو را به ارمغان خواهد آورد ...

لوگوی هنری خلاق
Idea Creative Creative Art Studio یکی از ایده های بسیار جالب طراحی لوگو است که در Envato Elements پیدا خواهید کرد
ما 25+ ایده خلاقانه لوگوی خلاق را به عنوان راهنمایی برای مشاغل جدید مانند شما نوشتیم تا به شما در تشخیص بهترین روش در هنگام ایجاد یک آرم کارآمد کمک کرده و به شما کمک کند تا به بهترین ایده های طراحی خلاقانه آرم امروز برسید.

ما با بحث در مورد هفت روند طراحی اصلی شروع خواهیم کرد. سپس ایده های طراحی لوگو خلاقانه را از Envato Elements و سازنده لوگوی Envato در Placeit برای هر روند 28 trend ایده طراحی آرم در همه به اشتراک می گذاریم!

نحوه ایجاد یک آرم خلاق: 6 نکته اساسی
نحوه ایجاد یک آرم خلاق 6 نکات اساسی
ایده های خلاقانه لوگو را با سازنده آرم Placeit ایجاد کنید
1. با هویت برند خود شروع کنید
کار یک آرم این است که به عنوان چهره یک شرکت عمل کند ، اما نمی تواند همه چیز را درباره یک شرکت خلاصه کند. یک آرم تنها بخشی از هویت نام تجاری شرکت شما است و از داستان برند شما خارج می شود. مدتی را در نظر بگیرید که چرا شرکت شما کارهایی را انجام می دهد ، چه کسی در آن خدمت می کند ، کجا و چگونه تغییر ایجاد می کند و چه چیزی را مخفی می کند. طرح این سوالات به شما کمک می کند تا یک استراتژی مؤثر در برند ایجاد کنید و تصاویر و پیام های خوبی را در نظر بگیرید که معنای لوگوی شما را پشتیبانی می کند و به مرور زمان آن را به یاد ماندنی می کند.

تبلیغات
2. فرم های اصلی را که آرم ها را می گیرند درک کنید
موشک خلاق - الگوی آرم
Rocket Creative - قالب لوگو ، ترکیبی از تصویر و آرم مبتنی بر متن در Envato Elements
قبل از ایجاد آرم خود ، مهم است که آرم های سه شکل اصلی را بدانید تا بتوانید تصمیم بگیرید که کدام یک برای برند خاص شما بهترین است. یک آرم یا:

نمادی مبتنی بر تصویر ، به عنوان مثال توییتر
نمادی مبتنی بر متن ، به عنوان مثال Google یا
یک تصویر ترکیبی و نمادی مبتنی بر متن ، به عنوان مثال پوما
3. از خصوصیاتی که لوگوی خوبی ایجاد می کند آگاه باشید
آرم های خوب عبارتند از:

ساده
مربوط
خاطره انگیز
همه کاره
از فکر رنگ استفاده کنید
روند مرجع هوشمندانه
اگر می خواهید در مورد این خصوصیات بیشتر بدانید ، مقاله زیر را بخوانید:


طراحی لوگو
چی یه لوگو خوب را می سازد؟ 7 نکته و دستورالعمل طراحی لوگو برتر
نونا بلکمن
4- به دنبال روند بهترین الهام طراحی لوگوی خلاق باشید
مثال Q Logo Logo Model از الگوی آرم ساده اما خلاق در عناصر Envato
الگوی لوگوی Q Line ، نمونه ای از الگوی آرم ساده اما خلاق در عناصر Envato
قرار نیست روند کورکورانه دنبال شود ، اما آنها یک مرجع عالی برای ایده های خلاقانه و الهام بخش هستند. روندها و سبکهای فعلی ممکن است:

آغوش سادگی
جشن رنگ
از تصویری به صورت تخیلی استفاده کنید
با هندسه آزمایش کنید
از فضای منفی خلاق استفاده کنید
یکپارچهسازی با سیستمعامل بروید
بازیگوش شوید
بعداً ، ما با دقت بیشتری به این ایده های طراحی خلاقانه سبک نگاه خواهیم کرد و ایده های جالب طراحی لوگو را برای شغلی به شما نشان خواهیم داد که از آنها به طرز دلپذیری استفاده کنند.

5- از مسابقه آگاه باشید
مطالعه لوگوی مشاغل چه در طاقچه و چه در خارج از آن ، راهی عالی برای پیدا کردن بهترین الهام طراحی لوگوی خلاق و اصلاح ایده های طراحی خلاقانه خود است. وقتی به آرمهای جالب نگاه می کنید ، از خود بپرسید که آیا آرم ها نشان دهنده شش ویژگی طراحی لوگوی خوب هستند یا خیر. اگر چنین است ، چگونه ، و اگر نه ، چگونه انحراف می کنند؟ وقتی به آرم شرکتها در طاقچه خود نگاه می کنید ، آیا مشترکاتی بین آنها مشاهده می کنید؟ اگر چنین است ، از خود بپرسید که چگونه می توانید روند تمایز خود را از یکدیگر متمایز کنید و آرم خود را برجسته کنید.

6. آزمایش
الگوی خلاق لوگو در عناصر Envato
الگوی خلاق لوگو در عناصر Envato
بهترین ایده های آرم تجاری احتمالاً در خواب شما به وجود نمی آیند- گرچه ممکن است. به احتمال زیاد ، شما با استفاده از یک فرآیند آزمایش با برخی از آزمایش و خطا ، ایده های جالب خلاقانه ای با آرم ارائه خواهید کرد. اگر بلافاصله به طرح صحیح برخورد نکردید ، ناامید نشوید - فقط بر روی ایده های طراحی خلاقانه خود کار کنید تا زمانی که آنها برطرف نشوند.

28 ایده طراحی لوگو خلاق
در اینجا هفت روند آرم فعلی با یک ایده طراحی لوگو برای هر روند از Envato Elements و سه ایده خلاقانه لوگو برای هر یک از سازنده آرم های Placeit Envato ارائه شده است.

روند 1. سادگی را در آغوش بگیرید
طراحی ساده لوگو
طراحی ساده لوگو روی عناصر Envato
از آنجا که نشان شما پایه و اساس هویت نام تجاری شماست ، ممکن است معتقدید که پیچیده است. در تلاش برای خلق چیز اصلی ، ممکن است سعی کنید هرچه بیشتر ایده ها و عناصر را در این نماد کوچک قرار دهید.

آنچه شما باید انجام دهید در واقع برعکس است. اگر تکالیف خود را انجام داده اید و آرم های مختلف مارک ها را برای ایده های سبک آرم مطالعه کرده اید ، می دانید که سادگی ویژگی غالب بهترین آرم ها است. سادگی یک کلمه کلیدی در طراحی گرافیک معاصر و طراحی لوگوی پسوند برای مدت طولانی بوده است.

پذیرش سادگی با الگوهای لوگوی Placeit

https://maktabtv.com/Courses/logo-design/
یک آرم ساده به یک بیننده این امکان را می دهد تا آن را در یک نگاه یک تشخیص دهد

  • ۹۸/۰۹/۱۰
  • علی احمدی

آموزش طراحی لوگو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی