آموزش طراحی لوگو

در این وبلاگ به آموزش طراحی لوگو می پردازیم و به صورت عملی و حرفه ای ظراحی لوگو را موزش خواهید دید .

آموزش طراحی لوگو

در این وبلاگ به آموزش طراحی لوگو می پردازیم و به صورت عملی و حرفه ای ظراحی لوگو را موزش خواهید دید .

کلمات کلیدی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

اگر قصد دارید شغل عکاسی خود را افتتاح کنید ، به یک آرم حرفه ای عالی نیاز دارید که به مشتریان بالقوه شما بگوید و چه کاری انجام می دهید و همچنین آموزش طراحی لوگو را ببینید .

تولید محصول برای یک آرم تجاری عکاسی
ایجاد لوگوی عکاسی شخصی به شما کمک می کند هزینه های خود را کم نگه دارید ، اما اگر مهارت طراحی گرافیکی ندارید ، روند کار می تواند بسیار مرعوب باشد. به همین دلیل است که ما این مقاله را نوشتیم تا به شما یاد دهیم چگونه به سرعت طراحی آرم عکاسی را انجام دهید. این به شما کمک می کند درک کنید که ایجاد یک آرم موفق چیست و به شما نشان می دهد چگونه با استفاده از سازنده آرم عکس ، سریع و به راحتی آرم عکاسی خود را بصورت آنلاین ایجاد کنید.

انواع آرم ها
قبل از اینکه به جزئیات چگونگی ایجاد یک آرم کسب و کار عکاسی بپردازیم ، بیایید کمی تعریف کنیم که یک آرم چیست و به بررسی ویژگی های اصلی طراحی لوگوی عکاسی عالی می پردازیم.

انواع آرم ها
یک آرم در واقع نمادی است که به شناسایی و ارتقاء یک تجارت کمک می کند.

آرم ها به سه شکل اساسی ارائه می شوند:

نماد انتزاعی
نمادی مصور که دقیقاً نشان می دهد شرکت چه کاری انجام می دهد
آرم مبتنی بر قلم
بیشتر شرکت هایی که از نماد انتزاعی یا مصور استفاده می کنند ، تمایل دارند که نماد منتخب خود را با یک آرم مبتنی بر قلم ترکیب کنند که یادآوری آرم آنها بسیار ساده تر می شود ، به خصوص در روزهای اولیه قبل از اینکه آرم آنها به تنهایی قابل تشخیص باشد.

ویژگی های اصلی طراحی لوگو عکاسی عالی
فقط با سه عنصر - نماد ، متن و رنگ - فکر می کنید برای ایجاد یک آرم آسان است ، اما چند مشکل وجود دارد که غالباً از طراح لوگوی تازه کار استفاده می کنند. برای کمک به جلوگیری از آنها ، در اینجا چند ویژگی اصلی وجود دارد که هر آرم تجاری عکاسی باید داشته باشد.

ویژگی های اصلی طراحی لوگو عکاسی عالی
سادگی این باعث می شود که یک آرم به راحتی قابل تشخیص و به یاد داشته باشید و همچنین در انواع رسانه ها بسیار ساده است.
به یاد ماندنی نشان تجاری کسب و کار شما باید توجه مخاطبان شما را به خود جلب کند و جلوه ای مثبت و ماندگار بگذارد.
ارتباط. هر طراحی لوگو عکاسی باید تصویری را که می خواهید از طریق شرکت در استفاده از رنگ ها ، قلم ها و گرافیک ها نشان دهد ، منعکس کند.
تطبیق پذیری. آرم های تجاری عکاسی باید متنوع باشند به گونه ای که شما آنها را از بالا و پایین اندازه گیری کنید ، از آنها به صورت چاپی یا در وب استفاده کنید ، هنوز هم عالی به نظر می رسند.
بی موقع اگرچه خوب است به روندها توجه کنید ، باید از یک آرم عکاسی آنقدر مرسوم باشد که به نظر می رسد 10 یا 50 سال از روز ایجاد آن به نظر نمی رسد.
تبلیغات
الهام: 3 ایده طراحی لوگو عکاسی عالی
اکنون که تصور روشنی در مورد خصوصیات طراحی لوگوی عکاسی خود داشته اید ، اجازه دهید چند نمونه عالی از آرم عکاسی را مرور کنیم.

1. سازنده لوگو برای عکاسان آزاد
سازنده لوگو برای عکاسان آزاد
سازنده لوگو برای عکاسان آزاد
Logo Maker for Freelance Photographers دارای طراحی کم نظیر ، تمیز و مدرن است که از یک چشم با یک کرکره دوربین در مرکز به جای عنبیه ، یک قلم جسورانه و ساده و یک طرح رنگی تک رنگ استفاده می کند.

2. مستقل عکاس ساز ساز
سازنده آرم عکاس آزاد
سازنده آرم عکاس آزاد
Freelance Photographer Logo Maker نمونه دیگری از یک طرح رنگی تک رنگ است ، این بار با استفاده از رنگ های خنثی قهوه ای و بژ. طراحی لوگوی عکاسی شامل یک آرم متنی با نام عکاس با قلم اسکریپت مجزا و یک تصویر مینیمالیستی از یک دوربین به عنوان نماد آرم است.

3. الگوی آرم برای یک عکاس
الگوی آرم برای یک عکاس
الگوی آرم برای یک عکاس
یکی دیگر از لوگوی ساده و تمیز ، با الگوی لوگو برای یک عکاس ، نماد لوگو تابع متن حاکم بر طراحی است. فقط یک رنگ در کنار رنگ سفید خنثی استفاده می شود و آن رنگ جسورانه و چشم نواز است.

اینها فقط برخی از آرمهای عالی است که در Placeit یافت می شود. برای الهام بخشیدن بیشتر ، به 20 بهترین ایده طراحی لوگو عکاسی (+ خالق آرم آنلاین آسان) مراجعه کنید. در بخش بعدی ما به چگونگی ایجاد آرم عکاسی خواهیم پرداخت.

چگونه می توان به سرعت طراحی لوگوی عکاسی را انجام داد

https://maktabtv.com/Courses/logo-design/
اکنون می خواهیم از Mapit Logo Maker برای عکاسی استفاده کنیم تا نحوه ایجاد آرم عکاسی را به شما نشان دهد. Placeit Logo Maker یک شیوه سرگرم کننده ، دست و پا کم استرس برای تازه کارها برای طراحی ایده های مختلف لوگو ، آشنایی با تصمیم گیری های طراحی و درک چگونگی کنار هم قرار گرفتن آرم است. بگذارید منظورم را به شما نشان دهم.

  • ۹۸/۰۹/۱۷
  • علی احمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی