آموزش طراحی لوگو

در این وبلاگ به آموزش طراحی لوگو می پردازیم و به صورت عملی و حرفه ای ظراحی لوگو را موزش خواهید دید .

آموزش طراحی لوگو

در این وبلاگ به آموزش طراحی لوگو می پردازیم و به صورت عملی و حرفه ای ظراحی لوگو را موزش خواهید دید .

کلمات کلیدی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

1. به سازنده لوگو دسترسی پیدا کنید و به  آموزش طراحی لوگو همراه شوید.
حرکت به مکان و ثبت نام به صورت رایگان!

محل
Placeit Logo Creator برای عکاسی
نام کسب و کار خود را در نوار در بالای صفحه وارد کنید و به Apply ضربه بزنید تا تمام به روزرسانی آرم های تجاری عکاسی با نام خود را ببینید. به عنوان مثال ، من به نام جیمز رایزون شغل نامیده ام.

در مرحله بعد ، از منوی کشویی در سمت راست کلمه "عکاس" استفاده کنید و با سایه های مختلف رنگ در آنجا آزمایش کنید تا ببینید کدام ترکیب رنگ را می خواهید در طراحی لوگوی عکاسی سفارشی خود استفاده کنید. اگر اطلاعات زیادی در مورد رنگ ندارید و به برخی از نشانگرها احتیاج دارید ، 10 طرح و ترکیبات رنگی برتر لوگو را بخوانید و درمورد یک رنگ بندی آرم تصمیم بگیرید.

Placeit Logo Creator برای عکاسی
2. یک طراحی لوگو عکاسی را انتخاب کنید
کل کاتالوگ آرم های عکاسی را مرور کنید. با کلیک بر روی آن ، طرح آرم عکاسی را که دوست دارید بیشتر انتخاب کنید. برای ایجاد عکس در سازنده آرم Placeit باز خواهد شد. به عنوان مثال ، من از الگوی آنلاین آرم برای عکاسان حرفه ای استفاده می کنم.

الگوی آرم آنلاین برای عکاسان حرفه ای
الگوی آرم آنلاین برای عکاسان حرفه ای
برای سفارشی کردن آرم خود ، به سمت چپ الگو حرکت کرده و از بالا شروع کنید. اولین چیزی که روی آن کار خواهید کرد متن شماست. شما قبلاً نام تجاری خود را در مرحله یک اضافه کرده اید ، اما اگر نیاز به اصلاح دارید یا متن بیشتری را اضافه می کنید ، این زمان برای انجام این کار است.

پس از وارد کردن متن ، می توانید قلم های پیش فرض را نگه دارید یا از منوی کشویی فونت های مختلف را انتخاب کنید. به عنوان مثال ، من قلم را به بارلو تغییر داده ام. شما همچنین می توانید در این مرحله رنگ قلم را تغییر دهید ، اما من در یک مرحله دیگر روی رنگ متمرکز می شوم ، بنابراین آن را مانند حال خود بگذارید.

قلم خود را انتخاب کنید
قلم خود را انتخاب کنید
3. یک گرافیک آرم عکس را انتخاب کنید
اکنون به سمت راست خالق آرم عکاسی حرکت می کنیم. با شروع از پایین قالب ، نوع خط مورد نظر را برای جدا کردن نماد و متن خود انتخاب کنید. به عنوان مثال ، من اندازه پیش فرض را دوست دارم ، بنابراین من به آن می چسبم.

نوع خط مورد نظر خود را انتخاب کنید
نوع خط مورد نظر خود را انتخاب کنید
با حرکت به تنظیمات فوق ، می توانید گرافیک آرم خود را برای یکی از 100+ گرافیک ارائه شده مبادله کنید. نماد دوربین را تغییر دادم که الگوی آن برای گرافیکی از عکسها آمده است.

گرافیک آرم خود را انتخاب کنید
گرافیک آرم خود را انتخاب کنید
4- رنگ ها را اعمال کنید
اکنون زمان آن رسیده است که رنگها را در آرم عکاسی خود تنظیم کنید. به یاد خواهید آورد که هر عنصری که روی آن کار می کردیم - قلم ها ، خط و گرافیک - تنظیمات رنگی خاص خود را دارد. اگر از خواندن 10 بهترین طرح رنگی لوگو و ترکیب مکث کرده اید ، می دانید رنگ در طراحی تا چه اندازه مهم است ، و در مورد رنگ بندی خود تصمیم گرفته اید.

اکنون به سازنده آرم عکاسی برگردید و رنگ های خود را روی قلم ها ، گرافیک ها ، خط و پس زمینه اعمال کنید. ممکن است شما نیاز به آزمایش با سایه های مختلف رنگ داشته باشید تا ترکیب هایتان درست انجام شود. در مثال ما پس زمینه را به رنگ آبی عمیق تغییر دادم و از رنگ نارنجی مکمل به عنوان یک لهجه و همچنین سفید خنثی استفاده کردم.

طرح رنگ خود را اعمال کنید
طرح رنگ خود را اعمال کنید
5- طراحی لوگو را تنظیم کنید
قدم بعدی ما تنظیم عناصر مختلف در سازنده آرم عکس است تا کاملاً در کنار هم قرار بگیرند. بر روی هر عنصر طرح کلیک کرده و آن را به دور طرح حرکت داده و یا بر روی گوشه های یک عنصر کلیک کنید تا آن را به بالا یا پایین تغییر دهید.

در صورت لزوم عناصر را در طراحی خود تنظیم کنید
در صورت لزوم عناصر را در طراحی خود تنظیم کنید
شما باید احساس راحتی کنید تا بدانید که می توانید دکمه Reset Layout را در بالا سمت راست سازنده آرم عکس ضربه بزنید و همه چیز دوباره به موقعیت اصلی خود بازگردانده شود.

هنگامی که از طراحی خود راضی شدید ، دکمه بارگیری را در بالای صفحه ضربه بزنید و طرح خود را با هزینه ای کم بارگیری کنید. از طرف دیگر ، اگر به طور مرتب نیاز به ایجاد آرمهای جالب ، بنرهای رسانه های اجتماعی ، آگهی ها و منابع دیگر دارید ، ممکن است برنامه ماهانه توافق بهتری برای شما باشد. و در آنجا شما آن را دریافت کرده اید. شما طراحی آرم عکاسی سفارشی خود را در پنج مرحله ایجاد کرده اید.

هنگامی که شما انجام شد طرح خود را بارگیری کنید
هنگامی که شما به پایان رسید ، طرح خود را بارگیری کنید
اگر می خواهید ببینید که طرح شما در یک سناریوی واقعی چگونه به نظر می رسد ، آن را در هر یک از بسیاری از مدل های فوق العاده در Placeit بارگذاری کنید.

Placeit Mockup
Placeit Mockup
یکی دیگر از گزینه های طراحی لوگو
اگر راه خود را در اطراف Adobe Photoshop و / یا Illustrator می دانید ، Envato Elements یک سایت عالی دیگر برای طراحی لوگوهای عکاسی است.

عناصر Envato
عناصر Envato
آرم ها در قالب های فایل EPS ، AI و PSD وارد می شوند و به محض بارگیری یک الگوی ، می توانید متن ، رنگ ها و حتی گاهی اوقات حتی اشکال را به راحتی ویرایش کنید. علاوه بر این ، می توانید به عنوان یک قیمت پایین ماهانه ، آرمهای زیادی را که می خواهید بارگیری کنید.

آرم های عکاسی عناصر Envato
الهام طراحی لوگو عکاسی بیشتر

https://maktabtv.com/Courses/logo-design/
و اگر می خواهید درباره طراحی آرم ها بیشتر آمادگی داشته باشید ، در اینجا چند مقاله عالی (از جمله سایر آموزش های آرم عکاسی) وجود دارد که باید به آنها توجه کنید:

  • ۹۸/۰۹/۱۸
  • علی احمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی