آموزش طراحی لوگو

در این وبلاگ به آموزش طراحی لوگو می پردازیم و به صورت عملی و حرفه ای ظراحی لوگو را موزش خواهید دید .

آموزش طراحی لوگو

در این وبلاگ به آموزش طراحی لوگو می پردازیم و به صورت عملی و حرفه ای ظراحی لوگو را موزش خواهید دید .

کلمات کلیدی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

می توانید مسافت پیموده شده زیادی را از یک طرح ساده بدست آورید. به عنوان مثال ، Boundary فقط نام خود را دارد و یک خط ساده ، روشن تر از آن عبور می کند ، اما بسیار مؤثر است ، زیرا این خط "مرز" را برای خود حروف ایجاد می کند و آموزش طراحی لوگو را دنبال کنید .

طبق گفته طراح استفان بوک ، آرم Boundary هدف اصلی آن را نیز نشان می دهد. وی به ویسم گفت: "به عنوان یک شرکت نظارت ، پردازش سیگنال بخش بزرگی از کاری است که محصول انجام می دهد. این کلمه بر روی موج سینوسی به عنوان یک ژست این کار ساخته شده است."

 

11 آن را با نام خود مرتبط کنید.
40-خلاق-آرم-طرح-به-الهام بخش-شما-فریلنسر
از طریق LogoMoose

بعضی اوقات شما نیازی به تصویری ندارید که مستقیماً به محصول شما مربوط باشد. یکی که نمایانگر نام شما نیز هست نیز کار می کند. به عنوان مثال ، فریلنسر از تصویری از یک شانس دهنده استفاده می کند که علی رغم اینکه مستقیم به سرویس آنها مربوط نمی شود ، یک نماد به یاد ماندنی ایجاد می کند.

 

12 یک قلم با "شخصیت" درست انتخاب کنید.
40-خلاق-آرم-طرح-به-الهام بخش-شما-سریع-ماهی
از طریق LogoMoose

ایجاد تصویر و متن به سبکی مشابه می تواند به افزایش انسجام آرم شما کمک کند. به عنوان مثال Quick Fish همانند تصویر بالا همان طراحی ساده و روان را در متن خود دارد.

 

13 از یک شبح استفاده کنید.
40-خلاق-آرم-طراحی-به-الهام بخش-شما-کند حرکت
طراحی شده توسط الکساندر پیشوافسکی

silhouettes روشی ساده برای ایجاد آرم است. آنها همه چیز را به حداقل می رسانند ، اما هنوز هم قادر به ارائه سبکی منحصر به فرد هستند. به عنوان مثال ، Slow Motion از یک حلقه حلزون و فیلم-حلقه حلقه استفاده می کند و فیلم های سیاه و سفید قدیمی را بیرون می کشد.

 

14 آن را ساده نگه دارید.
40-خلاق-آرم-طراحی-به-الهام بخش-شما-باز کنید
از طریق Logopond

هنگام ایجاد آرم ، ساده معمولاً بهتر است. نگاهی به نماد Unlock ، که به سادگی نام شرکت است ، با یک قفل کوچک در زیر "n" برای باز کردن قفل چیزی وجود دارد. اگرچه بسیار اساسی است ، شاید به دلیل خلاقیت ساده آن بسیار مؤثر باشد.

 

15 از یک طلسم استفاده کنید.
40-خلاق-آرم-طراحی-به-الهام بخش-شما-Orbotix
طراحی شده توسط Y Studios

همه عاشق ماسک های ناز هستند ، بنابراین استفاده از یکی از نشان های شما ممکن است بهترین راه باشد. Orbotix یک مثال عالی است. از یک طلسم ناز استفاده می کند که هر دو نمایانگر آنچه انجام می دهند و باعث می شود محصولاتشان - روبات های سریع قدم - احساس دسترسی بیشتری داشته باشند.

آماده؟
با این ابزار کشیدن و رها کردن ، بازاریابی تصویری خود را بسازید.
سعی کنید آن را به صورت رایگان
 

16 از نام خود در آرم خود استفاده کنید.
40-خلاق-آرم-طراحی-به-الهام بخش-شما-قطب نما
از طریق قطب نماhttps://maktabtv.com/Courses/logo-design/

گاهی اوقات ، شما واقعاً نیازی به تصویر ندارید. نام خود به اندازه کافی می تواند باشد. قطب نما از این مزیت استفاده می کند ، "قطب نما" را در "o" با یک خط ساده ایجاد می کند.

  • ۹۸/۰۹/۱۹
  • علی احمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی