آموزش طراحی لوگو

در این وبلاگ به آموزش طراحی لوگو می پردازیم و به صورت عملی و حرفه ای ظراحی لوگو را موزش خواهید دید .

آموزش طراحی لوگو

در این وبلاگ به آموزش طراحی لوگو می پردازیم و به صورت عملی و حرفه ای ظراحی لوگو را موزش خواهید دید .

کلمات کلیدی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

23 از شکل گفتاری استفاده کنید و آموزش طراحی لوگو را ببینید .
40-خلاق-آرم-طراحی-به-الهام بخش-شما-SlingShot
طراحی شده توسط Anastasiia Andriichuk

ایجاد استعاره می تواند راهی عالی برای سریع تر بیان معنی باشد. به عنوان مثال ، Slingshot ، گروهی که شعار او "با کارایی بیشتری ارائه می شود" از یک موشک متحرک به عنوان آرم آنها استفاده می کند. بدیهی است که هیچ موردی با موشک به آستان شما منتقل نمی شود ، اما استعاره مناسبی را برای این تجربه ایجاد می کند: گفتگو با مشتری ها نسبت به موارد تحویل سریعتر و آسان تر. در نظر گرفتن استعاره ها و نحوه اجرای آنها ، راهی عالی برای تقویت لوگوی شما است.

 

24 تصویر و کلمات را ترکیب کنید.
طرح های آرم خلاق برای الهام بخشیدن به نمونه های گرافیکی بیسون
طراحی شده توسط سیموس لئونارد

ما محصولاتی را دیده ایم که در کلمات گنجانیده شده اند. چرا آن را یک قدم جلوتر بردارید ، و کل کلمه را به عنوان موردی که نشان دهنده آن است نگاه کنید؟ بیسون یک نمونه آرم عالی است ، زیرا خود این کلمه برای شبیه شدن به یک بیسون ساخته شده است.

 

25 شامل یک مرز.
40-خلاق-آرم-طرح-به-الهام بخش-شما-آتشفشان
طراحی شده توسط یوگا پردانا

مرزها می توانند یک روش مناسب برای مشخص تر شدن لوگو و برجسته کردن سبک های خاص باشند. نگاهی به آتشفشان: نماد خاموش و تقریباً دست کشیده شده آنها حاوی حاشیه ای است که باعث می شود شباهت زیادی به یک لکه دار داشته باشد و چیزی را با احساس بسیار منحصر به فرد به وجود آورد. نوع مرز می تواند متفاوت باشد ، بنابراین آزمایش کنید و ببینید چه چیزی برای سبک شما مفید است.

 

26 از انتقال ساده استفاده کنید.
40-خلاق-آرم-طراحی-به-الهام بخش-شما-فلاپ
طراحی شده توسط ادی لوبانوفسکی

همه آرم های متحرک نباید چشمک زن باشند. بعضی اوقات ، حرکات ساده و لطیف مؤثرتر است. به عنوان مثال ، Flip Flop فقط حرف سوم ("i" و "o" را به جلو و عقب متحرک می کند ، اما بسیار مؤثر است ، زیرا حرکت نه تنها نام را نشان می دهد بلکه معنای آن را نشان می دهد.

 

27 معنی آن را با تایپوگرافی تقویت کنید.
40-خلاق-آرم-طراحی-به-الهام بخش-شما-لبه-لینک
طراحی شده توسط Raja Sandhu

نحوه نوشتن یک کلمه اغلب می تواند بر نحوه مشاهده آن تأثیر بگذارد ، موضوعی که با آرم فوق العاده مؤثر است. یک نمونه آرم خوب Edge Link است که از یک قلم تلطیف شده استفاده می کند. از سبک ها و قلم های خاصی برای کمک به برجسته کردن افرادی که هستید و نام شما به چه معنی است استفاده کنید.

 

28 نام خود را در یک تصویر مجسم کنید.
40-خلاق-آرم-طراحی-به-الهام بخش-شما-متناسب با متن
طراحی شده توسط لوی لاولhttps://maktabtv.com/Courses/logo-design/

با آرم ها ، شما به احتمال زیاد می خواهید افراد دقیقاً آنچه را که انجام می دهید را بطور کامل و دقیق بشناسند. تهیه تصویری که نمایانگر هدف شما از یک نگاه باشد ، به بینندگان این امکان را می دهد تا خیلی سریعتر درک کنند و به آن علاقه مند شوند. گفتگوهای مناسب نمونه ای عالی است؛ آرم آنها حباب متن با خط قلب در داخل است ، و هدف اصلی خود را تبدیل به یک حرمت بزرگ می کند.

  • ۹۸/۰۹/۲۱
  • علی احمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی