آموزش طراحی لوگو

در این وبلاگ به آموزش طراحی لوگو می پردازیم و به صورت عملی و حرفه ای ظراحی لوگو را موزش خواهید دید .

آموزش طراحی لوگو

در این وبلاگ به آموزش طراحی لوگو می پردازیم و به صورت عملی و حرفه ای ظراحی لوگو را موزش خواهید دید .

کلمات کلیدی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

4- آن را برای صنعت خود مناسب کنید که میتوانید با مطلب آموزش طراحی لوگو همراه شوید .
طراحی لوگو سالاد
الگوی نماد نوار سالاد ، نمونه ای مناسب برای طراحی لوگوی صنعت در عناصر Envato
آرم رستوران شما باید مناسب با نوع رستوران شما و همچنین مخاطبی باشد که می خواهید جذب کنید. یک آرم مجلل برای یک رستوران فست فود باعث ارسال پیام اشتباه و جذب مشتریان اشتباه می شود.

5. نام مناسب را انتخاب کنید
رامن واریور
لوگوی Ramen Warrior ، نمونه ای از یک نام و لوگوی منحصر به فرد در عناصر Envato
در آخر ، حتماً نام درست و مناسبی برای رستوران خود انتخاب کنید. نام رستوران شما ، مانند آرم شما ، باید به مشتریان بگوید که چه چیزی می توانند انتظار داشته باشند و به یاد ماندنی باشند تا بتوانید در میان رقابت خود ایستادگی کنید.

هنگامی که این اصول اولیه طراحی را می شناسید ، می بایست هنگام طراحی لوگوی خلاق رستوران خود ، آنها را به خاطر بسپارید و بهترین مکان برای رفتن سریع و آسان آرم خود ، Placeit است.

عناصر Envato (طراحی بدون محدودیت)
عناصر Envato - نامحدود طراحی لوگو رستوران مدرن در عناصر Envato
عناصر Envato - نامحدود طراحی لوگو رستوران مدرن و خلاق در عناصر Envato
Envato Elements یک پیشنهاد قانع کننده (همه جانبه) دارد:

برای Envato Elements ثبت نام کنید و به هزاران گرافیک و قالب های استفاده نامحدود (با استفاده نامحدود) دسترسی پیدا کنید. مضامین عالی وب ، آرم رستوران مدرن و سایر موارد را با قیمت پایین دریافت کنید.

بارگیری نامحدودی از یک انبار دیجیتال عظیم از دارایی های خلاقانه دریافت کنید
بارگیری نامحدودی از یک انبار دیجیتال عظیم از دارایی های خلاقانه دریافت کنید.
درست است! قالب ها و گرافیک های زیادی را که می خواهید بارگیری کنید ، سپس آنها را متناسب با نیازهای پروژه خود تنظیم کنید.

در حالی که Envato Elements گزینه قدرتمندی است ، اگر ترجیح می دهید لوگوهای رستوران را با استفاده از یک سازنده آرم آنلاین طراحی کنید (به جای استفاده از ابزارهای رایج مانند Adobe Illustrator و InDesign) ، انتخاب ایده های آرم رستوران را از گزینه سازنده لوگوی ما در زیر بررسی کنید.

15 بهترین قالب طراحی لوگو رستوران از Placeit
در زیر بهترین طرح های آرم رستوران را پیدا خواهید کرد که در صورت نیاز به الهام گرفتن از آرم رستوران می توانید از آنها استفاده کنید. برخی از آرم های برتر رستوران ها را برای رستوران های فست فود ، رستوران های پیتزا ، و همچنین رستوران های قومی چینی ، اسپانیایی و سایر رستوران ها پیدا خواهید کرد.

1. ساز آرم پیتزا
پیتزا ساز آرم ساز
اولین آرم موجود در این لیست یک انتخاب مناسب برای رستوران پیتزا است. این آرم از پس زمینه تیره با نمادهای شعله و پیتزا بهره می برد ، اما اگر طرفدار آیکون های منتخب نیستید ، می توانید به راحتی آنها را تنظیم کنید. چندین نماد پیتزا دیگر را مشاهده می کنید که می توانند در گزینه های آرم در سمت راست استفاده شوند و همچنین می توانید فونت ها و رنگ ها را نیشگون بگیرید.

2. سازنده آرم تجاری آشپزخانه
آرم ساز تجاری آشپزخانه
لوگوی Business Kitchen نمونه دیگری از یک آرم با پس زمینه تاریک است. پاپ رنگ سبز در آیکون لمس منحصر به فردی به طراحی اضافه می کند و باعث می شود که آرم از آن جدا شود. با استفاده از این الگو می توانید رنگ و قلم و همچنین چیدمان آرم را تغییر دهید.

3. سازنده آرم رستوران با کلیپارت پیتزا
آرم ساز رستوران با کلیپارت پیتزا
Restaurant Logo Maker With Pizza Clipart نمونه دیگری از طراحی لوگوی عالی برای یک پیتزا فروشی است. بین سه گزینه طرح بندی مختلف انتخاب کنید و از هر یک از چندین نماد پیتزا به جای گزینه پیش فرض استفاده کنید تا یک لوگوی واقعاً منحصر به فرد تهیه کنید. به عنوان مثال ، اگر در ساخت پیتزا گرم و پرادویه تخصص دارید می توانید از نماد پیتزا با شعله های آتش استفاده کنید.

4. سازگار با نوار و گریل
نوار و گریل آرم ساز
اگر صاحب یک رستوران کوره هستید ، Bar and Grill Logo Maker نقطه شروع مناسبی برای طراحی لوگوی رستوران شما است. این آرم به دلیل تایپوگرافی زیبا و پس زمینه درجه یک ، مناسب برای کوره و نوار رده بالا است.

5. سازگار با آرم سازگار با Burger Graphics
Burger Logo Maker با Burger Graphics
صاحبان رستوران های فست فود می توانند از Burger Logo Maker به عنوان نقطه شروع آرمهای رستوران فست فود خود استفاده کنند. این الگو دارای یک آیکون همبرگر عالی و یک قلم بازیگوش و جسورانه است که به خوبی کنار هم قرار می گیرند. می توانید عناصر مورد نظر را مجدداً مرتب کنید و نماد را به شکل دیگری تغییر دهید.

6. سازنده آرم رستوران با کلیپ BBQ
آرم ساز رستوران با کلیپ BBQ
قالب تصویر لوگوی BBQ و رستوران گریل از طراحی لوگوی جسورانه رستوران برخوردار است ، بنابراین اگر به دنبال یک طراحی جسورانه هستید ، حتماً آن را بررسی کنید. گذشته از تغییر رنگ ها و قلم ها ، می توانید عناصر را مجدداً مرتب کنید و از اضافه کردن یک بافت لطیف یا درخشش خودداری کنید.

7. سازنده آرم رستوران برای رستوران تاپاس بارسلونا
آرم ساز رستوران برای رستوران بارسلوناس تاپاس
آرم بعدی شرکت رستوران ها یک انتخاب عالی برای رستوران های مکزیکی یا اسپانیایی است. این آرم از یک پس زمینه تیره ظریف برخوردار است ، که با نماد زرد کاملاً تضاد است. شما می توانید طرح و همچنین رنگ ها و نمادها را تغییر دهید. گزینه دیگری که با این آرم به دست آورده اید ، امکان اضافه کردن یک درخشش یا یک بافت برای جذابیت بیشتر آن است.

8. سازنده آرم آنلاین برای رستوران بال مرغ

https://maktabtv.com/Courses/logo-design/
آرم ساز آنلاین برای رستوران بال مرغ
Online Logo Maker for C

  • ۹۸/۰۹/۱۵
  • علی احمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی