آموزش طراحی لوگو

در این وبلاگ به آموزش طراحی لوگو می پردازیم و به صورت عملی و حرفه ای ظراحی لوگو را موزش خواهید دید .

آموزش طراحی لوگو

در این وبلاگ به آموزش طراحی لوگو می پردازیم و به صورت عملی و حرفه ای ظراحی لوگو را موزش خواهید دید .

کلمات کلیدی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

35 با سبک های مختلف آزمایش کنید و آموزش طراحی لوگو را دنبال کنید .
40-خلاق-آرم-طرح-به-الهام بخش-شما-تجارت-زنان-انجمن
طراحی شده توسط Dragisa Trojancevic

بازی کردن با سبک و سیاق می تواند گزینه های گوناگونی را ایجاد کند که حتی ممکن است در نظر نگرفته باشید. بعنوان مثال ، علاوه بر پیاده سازی یک تصویر در یک تصویر ، انجمن زنان تجارت از یک سبک بسیار لبه دار و کاملاً سیاه و سفید استفاده می کند. با استفاده از سبک های مختلف ، آرم خود را ایجاد کنید و ببینید کدام یک برای شما بهتر است.

 

36 از طنز استفاده کنید.
40-خلاق-آرم-طراحی-به-الهام بخش-شما-آرم
طراحی شده توسط الیویه کوربت

طنز مبتنی بر پان (تنها ذکر شده در بالا) تنها راه برای جلب برخی خنده ها با یک آرم نیست. Logotomy یک مثال بسیار سرگرم کننده دارد - "lobotomy" که روی یکی از حروف کلمه انجام می شود را نشان می دهد. برای ایجاد یک اثر طنز (اما مناسب) با کارها و کلمات خود می توانید ببینید.

 

37 آرم خود را بی انتها بسازید.
40-خلاق-آرم-طرح-به-الهام بخش-شما-پادشاه-زمین
طراحی شده توسط نگاه خلاق

به این فکر کنید که چگونه آرم شما 10 یا 15 سال از جاده نگاه کند. آیا هنوز هم برای مخاطبان شما جذاب است؟ به نماد King Land نگاه کنید - واضح نیست که آن زمان ساخته شده است ، و در عوض از تکنیک هایی استفاده می کند که مخصوص سن خاصی نیست.

 

38 از عناصر تکرار شونده استفاده کنید.
40-خلاق-آرم-طرح-به-الهام بخش-شما-شراب-جنگل
طراحی شده توسط جریا لاو

تکرار عناصر خاص می تواند چندین کار را انجام دهد: این می تواند یک طرح منسجم تر شود ، در زمان صرفه جویی کند و حتی آن را به یاد ماندنی تر کند. شراب شراب این کار را به روشی انجام می دهد که بسیار خوب عمل می کند و شکل اصلی و شکل گیری "بطری های شراب" را در درختان تکرار می کند ، در حالی که اندازه آن نیز متفاوت است بنابراین برای دیدن آرم جالب تر است.

 

39 شامل نقشه های دستی.
40-خلاق-آرم-طراحی-به-الهام بخش-شما-لاکلاکا
طراحی شده توسط مت Vergotis

آرم های سنتی و دستی می توانند دلتنگی را برانگیخته و احساس غیرقابل تجاری و اصیل ایجاد کنند ، مانند لوگوی لاکالاکا. اگر صاحب یک تجارت کوچک هستید یا می خواهید یک حس خوشایند و دوستانه را ایجاد کنید ، یک آرم دستی می تواند راهی برای پیش روی شما باشد.

 

40 آن را به رنگ سیاه و سفید خوب کنید.
40-خلاق-آرم-طراحی-به-الهام بخش-شما-BP
طراحی شده توسط هوس

آرم ها نباید به رنگ بسیار وابسته باشند. آنها باید بتوانند بدون توجه به چگونگی مشاهده آنها ، بتوانند روی خود بایستند. آرم ها مانند نسخه BP (که از سایه ها برای جلوه عالی استفاده می کند) را می توان تقریباً در هر قالب ، بدون در نظر گرفتن اینکه رنگ وجود دارد یا نه درک کرد.

 

نوبت شماhttps://maktabtv.com/Courses/logo-design/
روش های زیادی برای ایجاد یک آرم جالب و به یاد ماندنی وجود دارد که هدف و محصول شما را بیان می کند. شروع به آزمایش کنید ، و ببینید که چه نکات و ترفندهایی برای شما مؤثر است و به ما اطلاع دهید که درباره این نمونه های آرم در بخش نظرات زیر نظر دارید.

  • ۹۸/۰۹/۲۳
  • علی احمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی