آموزش طراحی لوگو

در این وبلاگ به آموزش طراحی لوگو می پردازیم و به صورت عملی و حرفه ای ظراحی لوگو را موزش خواهید دید .

آموزش طراحی لوگو

در این وبلاگ به آموزش طراحی لوگو می پردازیم و به صورت عملی و حرفه ای ظراحی لوگو را موزش خواهید دید .

کلمات کلیدی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

12. سازنده لوگو برای رستوران های ایتالیایی با آموزش طراحی لوگو ما همراه شوید .
لوگو ساز برای رستوران های ایتالیایی
اگر صاحب یک رستوران ایتالیایی هستید ، بیشتر از این بهترین لوگوی ایتالیایی برای رستوران ها جستجو نکنید. این الگو به سفارشی سازی بسیار کمی احتیاج دارد ، زیرا رنگهای سبز و قرمز برای هر چیزی که نماینده ایتالیا باشد ، رنگهای مناسبی هستند. برای سفارشی کردن لوگو می توانید از نمادهای سنتی ایتالیایی مانند شکلات ماکارونی و زیتون ها استفاده کنید و آن را به صورت دلخواه خود تهیه کنید.

13. سازگار با آرم رستوران برای رستوران گریل گاوو
آرم ساز رستوران رستوران گاویچو گریل
الگوی بعدی یک انتخاب مناسب برای رستوران های آمریکای جنوبی است. این آرم به راحتی قابل تنظیم است تا رنگ ها و نمادهای ملی شما را در خود جای دهد ، همانطور که با چند آیکون همراه است. همچنین به شما امکان می دهد عناصر را به صورت دستی دستکاری کنید تا بتوانید یک طرح منحصر به فرد ایجاد کنید.

14. سازنده آرم رستوران چینی با طراحی Dumpling
سازنده لوگو سازنده رستوران چینی با طراحی کوفته ای
اگر به بهترین آرم رستوران ها نیاز دارید ، از سازنده لوگوی رستوران چینی استفاده کنید. اگر دوست دارید سادگی و طراحی حداقلی داشته باشید ، این آرم عالی است. می توانید نماد و قلم ها را تغییر داده و یک پس زمینه رنگی متفاوت اضافه کنید.

15. سازنده آرم آنلاین با هنر Koi Fish Art
آرم ساز آنلاین با Koi Fish Art
آخرین نمونه طراحی لوگو رستوران برای رستوران های ژاپنی مناسب است. چهار طرح مختلف برای انتخاب و تعدادی از آیکون های مختلف ژاپنی با مضمون وجود دارد. همچنین می توانید درخشش یا یک بافت را به آرم خود اضافه کنید.

اکنون که شاهد الهام گرفتن از لوگوهای رستوران بودیم ، اجازه دهید اصول اولیه ساخت یک آرم با Placeit را پوشش دهیم.

چگونه به سرعت یک لوگو رستوران با Placeit درست کنیم
Placeit یک بازار آنلاین با صدها قالب است که ایجاد هر نوع آرم مورد نظر را آسان می کند. بازار همچنین دارای یک سازنده آرم بسیار جذاب است که به شما امکان می دهد یک الگوی آرم مورد نظر خود را در همان زمان و در آنجا سفارشی کنید ، بنابراین نیازی به بارگیری و یادگیری یک نرم افزار طراحی پیچیده نیست.

برای شروع کار با Placeit و تبدیل ایده آرم رستوران به یک آرم واقعی ، این مراحل ساده را دنبال کنید:

آرم رستوران Placeit
به Placeit بروید و برای یک حساب کاربری رایگان ثبت نام کنید.
در منوی بالا روی Logos کلیک کرده و سپس نام رستوران خود را تایپ کنید.
از منوی کشویی رستوران را انتخاب کنید
در انتخاب آرم های رستوران جستجو کنید و الگویی را که دوست دارید بهترین انتخاب کنید.
حتما متن را تغییر دهید ، رنگ ها ، اشکال ، نمادها را ویرایش کنید و هر نوع سفارشی سازی دیگری را که می خواهید انجام دهید. همچنین می توانید از پیش تعیین شده های پیشنهادی را امتحان کنید یا الگوهای را تغییر دهید.
وقتی شخصی سازی الگوی انتخابی خود را انجام دادید ، روی دکمه بارگیری کلیک کنید و لوگوی رستوران خود را با هزینه اندکی بارگیری کنید. همچنین می توانید در Placeit مشترک شوید و با دسترسی آسان به منابع طراحی برای تبلیغات تبلیغاتی مانند پوسترها یا پروانه ها ، آرم را بارگیری کنید.
محل
اکنون که اصول اولیه را پوشش داده ایم ، وقت آن رسیده است که آرم خود را بسازیم.

به سرعت یک آرم رستوران به یاد ماندنی و بی نظیر ایجاد کنید
طراحی آرمهای برتر رستوران ها نباید برای همیشه طول بکشد و نباید گران باشد. با تشکر از بازارهایی مانند Placeit ، می توانید به سرعت لوگوی منحصر به فرد رستوران را طراحی کنید. از گردهمایی ما به عنوان یک الهام آرم رستوران استفاده کنید و سپس برای پیدا کردن الگوی تصویر آرم رستوران مناسب ، از Envato Elements و Placeit دیدن کنید.

https://maktabtv.com/Courses/logo-design/

یادداشت تحریریه: کارکنان ما این پست را بطور مرتب به روز می کنند - با اضافه کردن قالب ها و طرح های لوگوی جالب ، مدرن و خلاق رستوران.

  • ۹۸/۰۹/۱۶
  • علی احمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی